Velkommen!

På denne siden vil jeg legge ut bilder fra mine turer med kameraet. Dyr, fugler, natur og landskapsbilder er det jeg liker best. Forsøker å formidle på min måte og håper du finner glede i å kikke på bildene i bloggen :-)

mandag 7. august 2017

Eventyrskogen og ukas bilde gjennom 2017 .. Uke 32


Sommerferien har som vanlig gått så alt for fort, men jeg har hatt noen fantastiske turer i eventyrskogen denne sommeren. Man skulle kanskje tro det var enkelt å "fange" alle skogens skikkelser, men mange er veldig vriene å ha med å gjøre.

Dette er en av de skikkelsene jeg har slitt med helt siden 2014, jeg ser den tydelig hver gang jeg går forbi, men har ikke klart å få frem det jeg ser med kameraet. Alle tenkelige vinkler og perspektiv er prøvd gjennom alle årstider uten å lykkes helt. Jo da .. jeg har fått frem skikkelsen i bildene mine, men atmosfære og omgivelser har ikke blitt slik jeg ønsket. Stemningen og lyset har liksom aldri stemt helt.

Så ..  en varm formiddag i august i år hvor solen kastet sitt lys ned i det mørke terrenget fikk jeg endelig til et bilde jeg er fornøyd med.

Foto handler om lys og i noen korte minutter var lyset perfekt, gleden var derfor stor når det endelig klaffet :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar