Velkommen!

På denne siden vil jeg legge ut bilder fra mine turer med kameraet. Dyr, fugler, natur og landskapsbilder er det jeg liker best. Forsøker å formidle på min måte og håper du finner glede i å kikke på bildene i bloggen :-)

tirsdag 25. juli 2017

Eventyrskogen og ukas bilde gjennom 2017 .. Uke 30


Etter lengre tids fototørke hvor inspirasjonen har vært helt på bunn oppsøkte jeg min gamle eventyrskog. Her opplevde jeg plutselig å begynne å se igjen, inspirasjonen kom tilbake og jeg utforsket nye steder hvor hogstmaskinene ikke hadde herjet.

Jeg traff gamle kjente som fortsatt var der, men også nye skikkelser jeg ikke tidligere hadde sett. Det er noe med det å føle noe for et område, uten følelser ingen bilder.

Dette er en av de nye skikkelsene jeg møtte, den bare hang og slang med et litt melankolsk uttrykk ..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar