Velkommen!

På denne siden vil jeg legge ut bilder fra mine turer med kameraet. Dyr, fugler, natur og landskapsbilder er det jeg liker best. Forsøker å formidle på min måte og håper du finner glede i å kikke på bildene i bloggen :-)

søndag 11. juni 2017

Eventyrskogen og ukas bilde gjennom 2017 .. Uke 24


Tom for inspirasjon etter at store deler av eventyrskogen min er hugget ned har jeg ikke klart å ta noen nye bilder den siste tiden. Denne uka blir det derfor et gammelt bilde, men som jeg synes beskriver godt den følelsen og fortvilelsen jeg kjenner på om dagen.

Det er en tung tid i eventyrskogen etter at den ble hugget ned. Skikkelsene mine er på leit etter gamle kjente og kjære. De vandrer urolig omkring som i en krigssone. Borte er alt kjent og kjært, ikke en gang fuglene synger som før og det vil ta lang tid før det igjen vil være en skog full av liv i dette området ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar