Velkommen!

På denne siden vil jeg legge ut bilder fra mine turer med kameraet. Dyr, fugler, natur og landskapsbilder er det jeg liker best. Forsøker å formidle på min måte og håper du finner glede i å kikke på bildene i bloggen :-)

mandag 24. april 2017

Eventyrskogen og ukas bilde gjennom 2017 .. Uke 17


Har du hatt den følelsen av at du ikke er alene når du går i skogen? Slik har iallefall jeg det.
Noen ganger blir jeg "skogredd" helt uten grunn, det kan være når jeg ligger ute om natta og plutselig føler noe luske rundt teltet eller at jeg går i skogen og plutselig får en uggen følelse av ikke å være alene.

Man skulle tro slike følelser forsvant etterhvert som man ble eldre, men jeg opplever fortsatt "redsel" av og til. Da må jeg ta et alvorsord med meg selv og si at nå skjerper du deg, det finnes ikke noe farlig i norske skoger ..

Men det er ikke alltid hodet hører etter, og noen ganger har det rett. Det finnes skumle skikkelser der ute og kanskje er det disse som lusker rundt teltet om natta ..





2 kommentarer:

  1. Herlig tekst, Jørn! Jeg kjenner meg igjen fordi jeg har opplevd det samme mange ganger.

    SvarSlett